16 Kasım 2016 Çarşamba

Yeni bir güne parlak başlamak için 11 niyet cümlesi…



Her gün yeni bir gündür ve Ausey’in dediği gibi  “Her gün yeniden doğuyoruz…”

Güne başlarken, ışık ve sevgiyle, güzel niyetlerle başlarsa kişi, gününü de o ışık ve sevgiyle şekillendirebilir. Yaşamda her şey enerjidir. Günün kendisi de, içindeki olaylar da… Dolayısıyla insan kendi yaşamını kendi niyetleriyle, Çekim Gücü Yasası’yla, güzel düşüncelerle, şekillendirebilir.

Işık önüne kattığı her şeyi temizler, her olumsuzluğu aydınlatır, sevgiye dönüştürür… O nedenle güne ışık ve sevgiyle başlamak, gün içinde de ışıkta ve sevgide kalmak, günü o niyetle geçirmek, yaşanan olayların farklı hale gelmesini, olumsuzlukların yaşanmamasını ve güzel olayların gerçekleşmesini sağlayacaktır.

Her sabah bu ışık ve sevgi cümlelerini tekrar etmek, o cümlelerin içindeki ışık ve ışığa olan niyetle günü harekete geçirir. Ayrıca kişi bu cümleleri sık tekrar ettiğinde, aslında kendi bilinçaltındaki o cümlelerle ilgili olumsuzlukları da sevgiye dönüştürüp temizleyebilir.

İsterseniz siz de her sabah bu ışık ve sevgi cümlelerini tekrar edebilirsiniz. Bu cümleleri sabah uyandığınızda yapabilirsiniz. Sonra aklınıza geldikçe isterseniz gene tekrar edebilirsiniz. Tekrardan bir zarar gelmez, tam tersine siz tekrar ettikçe, o cümleleri aktive etmeye devam edebilirsiniz. Burada önemli nokta onların samimiyetle, kalpten tekrar edilmesidir. O cümleler çok güçlüdür. Yeter ki kişi onları inanarak, saf bir şekilde, tüm kalbiyle söylesin.

Her sabah tekrar edebileceğiniz ve güne parlak başlamak için cümleler:

Niyetim Allah’a /Tanrı’ya

Sevgiyi seçiyorum
Tanrısal Bilinci seçiyorum

Günümü ışık ve sevgiyle geçirmeye niyet ediyorum.

Allah’a / Tanrı’ya güveniyorum

Allah’la / Tanrı’yla her şeyin mümkün olduğunu biliyorum. Allah’a / Tanrı’ya teşekkür ederim

Değişimi ışık ve sevgiyle seçiyorum

Değerli olduğumu biliyorum

Güçlü olduğumu biliyorum

Özgür olduğumu biliyorum

Allah’a / Tanrı’ya her şey için teşekkür ederim

(Yukarıdaki cümlelerde niyetleri yaparken Allah ya da Tanrı diyerek yapabilirsiniz. Kendi niyet duanızı kendiniz oluşturabilirsiniz.)
Ayrıca, bu niyetlere yaşamınızda olmasını istediğiniz, ışık ve sevgi içeren başka güzel niyetler de ekleyebilirsiniz. Yukarıdaki niyetler en temel niyetlerdir. Ancak herkesin kendi yaşamına göre, iş, para veya ikili ilişkilerle ilgili de niyetleri olabilir. Bunları da ayrıca listenin sonuna ekleyip yapabilirsiniz.

Işık ve sevgiyle uygun yeni bir işe sahip olmaya niyet ediyorum

İşle ilgili sevgiyi seçiyorum

Parayla ilgili sevgiyi seçiyorum

Allah’a / Tanrı’ya bolluk ve bereketi için teşekkür ederim.

İletişimle ilgili sevgiyi seçiyorum

İlişkilerle ilgili sevgiyi seçiyorum

Potansiyelimi en yüksek şekilde kullanmaya niyet ediyorum

Niyet, bilinçli seçim demektir. Evrensel olarak bizler yaşamımızı kendi seçimlerimizle oluştururuz. Bizim seçimimize evren cevap verir, ve tüm taşlar ışık ve sevgiyle birleşerek bizim niyetimizin gerçekleşmesini sağlar. Yaratıcı Kaynak Tanrı’nın kusursuz ve mükemmel evrensel düzeni ilahi bir şekilde ışık ve sevgiyle işler… Bu işleyişte kişilerin kendi niyetleri, yani bilinçli seçimleri kendi yaşamlarının oluşumunu sağlar. Işık ve sevgiyi seçen ve seçimini daima sevgiden yana kullanan kişi yaşamını da o şekilde, ışık ve sevgiyle oluşturabilir ve yaşamda daima, huzur, mutluluk, neşe, bolluk bereket ve güzellikler yaşar.

Bu yazıyı şu an okuyorsanız, yukarıdaki niyetleri şimdi yapmaya başlayabilirsiniz.

Kendiniz için bir deftere, ya da devamlı görebileceğiniz bir yere kaydedip her sabah tekrar edebilirsiniz. Sizin seçiminizle bırakın ışık aksın ve yaşamınızı parlatsın…

Işık ve sevgiyi seçin, ışığa odaklanın ve yaşamınız ışık olsun…


Sevgiyle,

İpek Cihan Bilgin




İpek Cihan Bilgin’in web sitesi:

Blogtaki tüm yazıların yayın hakları saklıdır
(c) copyright İpek Cihan Bilgin


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder